Bri en Mar in New York.reismee.nl

New York!

Welkom op ons reislog!

'Reis je met ons mee?'

Hoi,

We hebben een website gemaakt om alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis met je te delen.

Om de website te bekijken ga je naar: http://bri-marian-in-newyork.reismee.nl

We sturen je een mailtje als we een nieuw verhaal of nieuwe foto's op de site hebben gezet. Mocht je dit niet willen dan kun je dit via de link onderin deze e-mail uitzetten.

We zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes,

Marian en Brigitta

Reacties

Reacties

Marian

Ziet er mooi uit, hoor! ^_^

Marian

zou een mooie rara zijn...is dat plaatje in New York geschoten??

brigitta

Ik zie nu, 28e, pas je reactie lol
Ik dacht dat dit plaatje voor jou het feest der herkenning zou zijn, rara wat en waar is dit?

marian

nee...geen feest van herkenning, maar die opmerking en die bruin/gele kleuren op de achtergrond (het BP Hotel?) doen me vermoeden dat ik het richting mijn favoriete park moet zoeken?
Ik zal 't binnenkort eens verder bestuderen!

marian

jaaa, weer gevonden, en dus ook waar de foto van is: het dak van het caroussel van Bryant Park.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!