Bri en Mar in New York.reismee.nl

Als eerste aangekomen...

Zo, lekker in het hotel aangekomen na een vlotte reis...Met: city view...nou ja, gedeeltelijk dan toch...


Het bed, daar pas ik zeker 3 x in en een strijkplank staat er ook, dus kan ik eventueel het strijkwerk af maken waar ik vanmorgen geen zin meer in had...ahum...

Het is hier nu tegen negenen en ik heb absoluut geen zin meer om de stad in te gaan...nu ja, wel zin, maar geen puf...en dus lig ik uitgeteld vanaf mijn bed van het uitzicht te genieten.

Toen ik aankwam en naar buiten keek, zag ik een wasbeer over het dak hier tegenover lopen! Groot! Zeker het formaat van een middelgrote hond met flink veel vacht..Nou ja, zo gauw kon ik geen goede foto schieten, maar ik sluit er toch eentje bij...(Bri, we mogen 200 foto's plaatsen, zag ik,....ik weet niet of we halverwege weg kunnen halen voor anderen, maar dat zien we dan wel...

Wink
)

Het is heerlijk om hier weer te zijn. Toch wel eventjes wennen na zo'n week Japan, want daar lijkt het echt helemaal niet op....ineens vind ik het hier niet meer zo schoon...grinnik...nu ja, ben alleen nog maar in Queens geweest, en niet in de nette buurten....maar in Japan kon je van de vloer eten...hier ook, maar dan op een andere manier....

Nou, wereld, truste....morgen vroeg op voor de laatste studie-uurtjes en dan op naar de Lehman University in The Bronx....stoer klinkt dat, he?

Cool

Marian...

Reacties

Reacties

Marian

I am in NYC!!!
na een warme douche en vast wat half geslapen. dringt het langzaam tot me door, terwijl ik van het uitzicht geniet...dat dichterbij is dan de foto doet vermoeden....
Ik moet verstandig zijn en gewoon gaan slapen, maar het virus heeft me al weer te pakken... ik zou er zo op uit willen!

Bri

Hoi,
Je bent er! Fijn dat je reis lekker verlopen is :-)
Ik ben gepakt en klaar om te vertrekken, moet nog even wachten tot morgen-ochtend.
Broertje is zo lief om mij naar Schiphol te brengen, top!
Ik zie je snel Marian, gezellig!
Groetjes,
Bri

iceman

Hey marian ,
Leuk dat je goed bent aangekomen in N-Y. Wachtend op jullie eerste verhaal en toitoi.

Peter & Ann

Wij kijken ook uit naar alles wat er hier gaat verschijnen.
We wensen jullie allebei veel plezier in NY.

Sandra Vuijk

Enoy!!!!!!!
Ben heeel jaloers hihi.
lieve groetjes
San

Marian

Hoi San, ik hou mijn ogen open voor Strooizand, hoor! als ik 'r zie, vraag ik een handtekening voor je....LOL..
Maar t is weer heerlijk om hier rond te wandelen ^_^

Karin

Hoi Marian en Bri,

Klinkt allemaal weer helemaal toppie en zo te horen hebben jullie het gezellig met z'n tweetjes,
blijf genieten!!!

Marian

Hoi Karin, dank je! Gaat vast lukken..^_^

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!